Intergenerational Learning for Sustainable Households – IGL 4 Sustainable Households (IL4SH)
Projekt ističe potrebu za sveobuhvatan odgovor na antropogene klimatske promjene i izazove uzrokovane starenjem populacije. Naglašava važnost značajnih promjena životnih navika koje uključuju i starije i mlađe generacije. Emisije iz kućanstava ističu se kao glavni uzročnici emisija stakleničkih plinova, što zahtijeva dodatne akcije za njihovo smanjenje. Obrazovanje se ističe kao ključno u razvoju ekološke pismenosti i svijesti o održivosti, posebice u srednjim školama, stoga projekt za cilj ima uvesti koncepte, prakse i metode međugeneracijskog učenja, posebno unutar područja obrazovanja o klimi/održivosti u srednjim školama kroz projekte građanske znanosti kako bi se održale ekološki održivije i zelenije prakse.
Postoje dva glavna subjektivna cilja u ovome:1) kultivirati nedovoljno proučavanje IGL metode unutar formalnih obrazovnih procesa;
2) poticati razvoj održivih praksi u kućanstvima.
Projekt sadržava određene radne pakete unutar kojih se kreiraju rezultati:
Kroz radni paket 2 razvija se e-knjiga koja učiteljima srednjoškolskog obrazovanja nudi detaljnu pokrivenost okvira IGL (međugeneracijsko učenje) zajedno s prednostima i mogućnostima koje im nudi. Radni paket 3 razvija DIY priručnik i virtualni set alata, koji pružaju alate i resurse za kreiranje i provedbu međugeneracijskih aktivnosti kroz građansku znanost u srednjoškolskom obrazovanju za STEM edukatore. Radni paket 4 sastoji se od treninga unutar projekta koji predstavlja mobilnost, kao i iskustvene laboratorije, znanstvene kafiće i sajmove.
Koordinator:
BUPNET BILDUNG UND PROJEKT NETZWERK GMBH (Njemačka)
Partneri:
Kalimera, obrt za usluge (Hrvatska)
P.G.M.S. (PRIVATE GRAMMAR & MODERNSCHOOLS) LIMITED (Cipar)
Asociación Valencia Inno Hub (Španjolska)
C.I.P. CITIZENS IN POWER (Cipar)
IGS Bovenden (Njemačka)
Trajanje:Prosinac 2023 – prosinac 2025 (24 mjeseca)
Broj projekta: KA220-SCH-A130D5A6
IL4SH projekt je sufinanciran sredstvima programa Europske unije Erasmus+ te će se provoditi od prosinca 2023. do prosinca 2025. godine. Ova publikacija i sav njen sadržaj izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze. (Referentni broj: KA220-SCH-A130D5A6)